Yksi monista aktiivisista Rotary fellowship’eistä on IFMR Norden, joka kerää yhteen moottoripyöräilyn harrastajat. Yhteispohjoismaisia kokoontumisia järjestetään kahdesti vuodessa. Tänä vuonna järjestimme Suomessa kevätkokouksen jonka puitteissa teimme mm. ajelun Parolan Panssarimuseolle. Nyt hiljattain palasimme Norjan Telemarkista ja Vrådalenin upeilta mutkateiltä.

Ensi ajokaudella on tiedossa tapaamiset Pohjois-Jyllannissa, Tanskassa ja myöhemmin Ruotsissa. Suomen klubilaisten joukolla olemme tänä vuonna kokoontuneet Virroille ja nyt viimeksi
Satakunnan suunnalla. Kokoontumisiin kuuluu aina yhteisajeluita, vierailuja kiinnostavissa kohteissa ja toveruushengessä tietysti runsaasti seurustelua hyvän ruoan ja juoman parissa.

Vierailulla Tytyrin elämyskaivoksella

Jos olet kiinnostunut yhdistämään kaksi jaloa harrastusta – Rotarytoiminnan ja moottoripyöräilyn voit ottaa yhteyttä ja saada lisätietoja liittymisestä:

Håkan Pihl, Parainen ja IFMR Suomi Klubimestari. hakan.pihl (at) pprk.fi
Jaakko Ingren, Lohja / Laitila ja IFMR Norden Presidentti. jaakko.ingren (at) gmail.com
Lisätietoja myös kotisivulta