Turku Rotary Forum 2023

Rauha-aiheisen kirjoituskilpailun tulokset sekä parhaat kirjoitukset.

Kuvia tapahtumasta. Kuvaaja Aaro Söderlund

Turku Rotary Forum 2023 -konferenssi järjestetään 3.-5.2.2023 Scandic Juliassa.

Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki rotarit. Seminaarin ohjelma on täyttä rotariasiaa. Tauot tarjoavat mainion mahdollisuuden verkostoitumiseen.

Konferenssi alkaa perjantaina (3.2.) Turun kaupungin vastaanotolla klo 19.

Lauantaina 4.2. esillä on rotarysäätiön rooli nykyisessä maailmantilanteessa sekä yhteinen Itämeremme. Päivän aikana käsitellään myös mm. viestintää, rotaryn nuorisotoimintaa sekä piirien erilaisia projekteja. Entisille kuvernööreille on oma tapaamisensa.

Lauantain gaalaillallisella esiintyvät Johanna ja Mikko Iivanainen sekä Sinikka Svärd.

Sunnuntain pääteema on rotaryn toiminta rauhan edistämiseksi sekä Ukrainassa että muualla maailmassa.

Saamme kuulla asiantuntevia puheenvuoroja. Puhujajoukkoon kuuluvat entinen RI presidentti Holger Knaack, PRID Virpi Honkala, professori Kalervo Väänänen, työelämäprofessori Riitta Monto, Rotary Peace Fellow Suvi Aarnio, johtaja Markku Jokisipilä, MD Diana Lehotina ja monet muut.

Lataa ohjelma kokonaisuudessaan tästä linkistä.

Hinnat vaihtelevat valitsemiesi palveluiden mukaan, esim.

• Seminaari sisältäen gaalaillallisen sekä lounaat lauantaina ja sunnuntaina 180 e/hlö

Ilmoittautumisaika päättyy 15.1.2023!

Tutustu hintavaihtoehtoihin ja ilmoittaudu!

Hotel Scandic Juliasta on varattu meille majoituskiintiö. Hotellivarauskoodi  BROT030223

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoja antaa Tapani Kaarlas, Turku Sirkkala