Lue Kuvernöörimme Mikko Lindemanin tiedote Rotaryjärjestömme kautta annettavasta tuesta Ukrainalaisille.   Koko pitkään kirjeeseen pääset tästä LINKISTÄ.

Pari otetta Kirjeestä:

”Hyvät rotarit, arvoisat rotaryklubit!

Tarjoamme piirimme rotaryklubeille ja yksittäisille rotareille mahdollisuuden osallistua rotarypiirimme ohella yllä mainittujen kohteiden tukemiseen.
Kannustan rotaryklubeja toteuttamaan toimialueellaan myös pienkeräyksiä, joiden kautta lahjoituksia voivat tehdä myös toimialueenne henkilöt ja yritykset. Pienkeräyksen toteuttaminen vaatii ilmoituksen tekemistä poliisille.

Voitte ohjata lahjoituksenne rotarypiirimme tilille:

Ukraina keräystili:

Rotary Internationalin piiri- Rotary Internationals distrikt1410

FI87 1691 3000 0066 64

”Suosittelemme vähimmäislahjoitustasoksi 25 €/jäsen. Jokainen rotaryklubi ja rotari voi itsenäisesti tehdä päätöksensä siitä, minkälaisella summalla osallistuu Ukrainan sodasta johtuvan humanitaarisen kriisin hoitoon. Osallistuminen on vapaaehtoista. Piirikuvernöörinä haluan kannustaa kaikkia lähtemään mukaan auttamaan.

Palvele – Muutat maailmaa!

YT Mikko”