Yhteiset projektit

RYLA – KOULUTUS SYKSYLLÄ 2023

RYLA  – Rotary youth leadership awards,

on rotarien järjestämä koulutusviikonloppu, joka on suunnattu 22–30-vuotiaille aktiivisille, opintojensa valmistumisvaiheessa oleville tai jo työelämään siirtyneille nuorille aikuisille.

RYLA tarjoaa alansa huippuasiantuntijoiden puheenvuoroja, henkilökohtaisen kasvun tukemista ja verkostoitumista muiden koulutukseen osallistuvien tulevien suunnannäyttäjien kanssa.

Turun, Raision Naantalin, Nousiaisten ja Liedon Vanhalinnan Rotaryklubit järjestävät syyskausina RYLA-koulutusta.  Lieto Vanhalinna on ollut tapahtumassa mukana vuodesta 2022 alkaen.

RYLA on Rotary organisaation järjestämä maailmanlaajuinen koulutustapahtuma, jonka tavoitteena on lisätä nuorten aikuisten kommunikaatio- ja johtamistaitoja. Yhteistyöklubien alueella ohjelma on suunnattu 22–30 vuotiaille nuorille, jotka ovat opintonsa jo päättäneet tai ovat niiden loppuvaiheessa.

Teemana vuonna 2023 on johtajuus, käydään läpi johtajan laajaa työkenttää, työn henkistä puolta otsikolla ”Älykäs johtaja”, sekä käytännön esimerkkejä työelämästä.

Airi Kapanen

kapanen.airi(at)gmail.com