Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
12/06/2021

Rotary Involvement With COVID-19 Vaccination | Rotary District 7910

Tammikuussa Rotary Internationallin presidentti Holger Knaack haastoi verkkorotary.fi:n online-vierailulla suomalaiset klubit tekemään hyvää paikkakunnillaan osallistumalla koronarokotustilaisuuksiin. Tuolloin pääasiallisena ajatuksena oli, että klubien terveydenhoidon ammattilaiset lähtisivät mukaan auttamaan rokotejonoissa, ennen kuin ymmärrettiin, että kuka tahansa voi edesauttaa rokotetilaisuuksia koulutuksesta riippumatta.

Kuntayhtymä Kaksneuvoinen järjestääkoronarokotusten  massarokotuspäivän la. 12.6. Rokotuspisteitä tulee TK:ssa useampaan paikkaan ja Kauhavan Rotaryklubi on lupautunut avustastamaan tapahtumaa järjestämällä sinne talkooväkeä ”siviilitehtäviin”. Hoidamme kulkuopastusta, liikenteen ohjausta jne jotta terveydenhuollon ammatilaiset pystyvät keskittymään täysin omiin tehtäviinsä.

Talkoovastaavanamme tässä  tempauksessa toimii klubin sihteeri veli Kari Janhunen jolle voi ilmoittautua ja jolta saa myös tarkempia ohjeita.