Hyvät rotarit!

Tässä Piirin Kuvernöörin kesäkuun 2024 kirje.

Niin se tämäkin rotaryvuosi hujahti mennä ja on aika antaa viestikapula seuraavalle piirikuvernöörille. Kiitän lämpimästi kaikkia klubeja ja klubien jäseniä lämpimistä tapaamisista klubivierailuilla ja muissa piirin tilaisuuksissa. On ollut ilo nähdä miten klubit toimivat ja miten innostusta erilaisiin hyvän tekemisen muotoihin klubeilla on perinteisesti ja millaisia uusia aktiviteetteja on virinnyt. Toivotan kaikille terveyttä ja innostusta rotarytoimintaan. Kerätään kesä voimia ja aloitetaan uusi rotaryvuosi uudella tarmolla ja jatketaan edelleen voimistaen ulkoisen näkyvyyden ja rotarytietouden levittämistä sekä toimintamme kiinnostavuuden lisäämistä omilla paikkakunnillamme.

Kiitos piirin toimijat hyvästä yhteistyöstä. Kanssanne on ollut hyvä ja helppo toimia. Yhdessä toimien hyvä tulee!

Terveisin,

Raimo Hallman