Kiinnostaako jäsenyys?

Rotary on oiva tapa verkostoitua omalla paikkakunnallasi ja maailman laajuisesti.  Voit olla kehittämässä omaa paikkakuntaasi,  tukemassa nuoria ja olla rotarien hyväntekeväisyyden  ja rauhantyön kautta  rakentamassa parempaa maailmaa. Rotary yhdistää kaikkialla samoin ajattelevia ihmisiä.  Yhdessä toimimalla saamme myös paljon aikaan. Rotaryhan on myös maailman suurimpia vapaaehtoisuuteen perustuvia hyväntekeväisyysjärjestöjä.   Rotarina  tutustut  helposti paikkakuntasi vaikuttajiin ja yrittäjiin  sekä myös maailman laajuisesti mielenkiintoisiin ihmisiin ja vaikuttajiin.  Rotareitahan on yli 1,2 milj. yli 200 eri maassa.  Rotarina voi myös kehittää itseäsi  ja sinulle avautuu niin halutessasi näköaloja kansainväliseen toimintaan.

Kymmenen hyvää syytä olla rotari

Rotarina voit

1. palvella ja käyttää omaa osaamistasi
  2. verkostoitua ammatillisesti
  3. kasvaa ja kehittyä ihmisenä
  4. solmia uusia ystävyyssuhteita
  5. päästä osalliseksi kulttuurien monimuotoisuudesta
  6. toimia hyvänä yhteiskunnan jäsenenä
  7. edistää maailmanlaajuista yhteisymmärrystä
  8. viihtyä ja kokea uusia asioita
  9. olla mukana nuorisovaihdossa ja ottaa halutessasi kotiisi vaihto-oppilaan
  10. olla mukana eettisessä toiminnassa.

Ohessa Jäsenhakemus kaavake käytettäväksi klubeille sekä PDF että Word (DOCX) muodossa.

Jäsenhakemus_1430 (PDF)

Jäsenhakemus_1430 (DOCX)

Club Finderilla löydät
lähimmän rotaryklubin

Kuusi piiriä, 300 klubia. Club Finder löytää juuri sinulle lähimmän rotaryklubin yhteystietoineen.

Translate »