Nuorisovaihto koulutus- ja muuta materiaalia

Tästä osiosta löydät piirimme nuorisovaihtoon liittyvää materiaalia ja dokumentteja. Huomaa että paljon asiaan liittyvää lisätietoa löydät vaihtoon ulkomaille Rotaryn kautta sivuilta.

Piirimme 1430 Nuorisopalvelukomitean puheenjohtaja on Maria Lammi. Hänet tavoittaa kaikissa nuorisovaihtoon liittyvissä asioissa:

Mobile +358-50-3764 208

E-mail: maria.lammi(ät)kouvola.fi

Kiuruvedelle saapui kaksi ulkomaista vaihto-oppilasta ja sieltä puolestaan lähti kaksi kiuruvetistä nuorta maailmalle. Kiuruvesi lehden artikkeli vaihtovuodesta tuhat kokemusta rikkaampana.

Piirin D1430 Nuorisovaihdon OB2-koulutus Leppävirralla 16.3.2024.

Piirin D1430 Nuorisovaihdon OB2-koulutus pidettiin Leppävirralla inspiroivassa ja keskustelevassa hengessä. Paikalla oli 60 osallistujaa: 11 vuosivaihtoon, 6 kesä- ja 3 leirivaihtoon lähtijää huoltajineen sekä Rotexit Heta Holm, Emmi Hiltunen ja Aada Nurminen!

Lisäksi klubien NV-vastaavat kouluttautuivat piirin NV-tiimin johdolla. Kiitos Leppävirran järjestelyistä Leppävirran RK:n Sari ja Antti Ihalainen, joka hoiti ansiokkaasti etäyhteyttä.

Tapaamisiin Lahden OB3-koulutuksessa la 27.4. joka on tarkoitettu vuosi- ja kesävaihtoon lähtijöille.

Piirimme D1430 nuorisovaihtokomitea järjesti leirin IB- ja Rebound -vaihto-opiskelijoille Imatran Kylpylässä pe-su 15.-17.9. 2023.

Ohessa materiaali.

Nuorisopalvelukomitean puheenjohtajan Virve Erosen koulutusmateriaali NV-esitys-Imatra.

Edellisten vuosien koulutusmateriaali

Translate »