Kumppanit

Joka vuosi sadat ja tuhannet ihmiset ympäri maailman menettävät kaiken, kun maanjäristys, pyörremyrsky, tulva tai sota iskee. Ilman omaa syytään ja usein ilman mitään ennakkovaroitusta he menettävät kotinsa, omaisuuteensa ja toimeen tulonsa.  ShelterBox on rotareiden perustama ja tukema avustusjärjestö, joka hoitaa nopeasti hätäsuojan  ja välttämättömat tarvikkeet paikan päälle näille perheille.

Yhdessä ShelterBoxissa on suoja ja välttämättömät tarvikkeet jopa 8-10 henkiselle perheelle. ShelBox toimii kriisialueilla yhdessä Punaisen Ristin, YK:n ja muiden avustusjärjestöjen kanssa.  Koulutetut ShelterBox- valmiustiimin jäsenet huolehtivat  ysein yhdessä paikallisten rotarien kanssa avun toimittamisesta perille ja opastavat sen pystyttämisesssä ja käytössä.  ShelterBoxin toiminta perustuu vapaaehtoisuuteen ja se rahoitetaan lahjoituksin saatavilla varoilla. Piiirmme klubit ja rotarit tukevat ShelterBoxia ja esittelemme sitä  ja rotatytoimintaa usein piirimme alueen eri tapahtumissa. Tervetuloa tutustumaan ja tukemaan!

Lisää tietoa löydät klikkaamalla täältä

Shelterboxtuki

Piirin 1430 ShelterBox vastaava
Olli Smolander  Lappeenranta-Saimaa                                                                                                                                                                                                E-mail: olli.smolander@gmail.com                                                                                                                                                                                                        Puh. +358 50 5675834