Jalkoja jalattomille projekti alkoi vuonna 2021. Rotarypiirimme 1430 osallistui tähän ns. Global Grant projektiin 17 klubin voimin sekä myös piirit 1385, 1390 ja 1410 olivat mukana alusta saakka. Tavoitteena tässä projektissa on saada proteesi raajansa menettäneille jotta he voisivat selvitä paremmin elämässä. Useinkaan varsinkin köyhemmillä ihmisillä ei ole varaa hankkia proteesia menetetyn raajan tilalle. Projektin budjetti alkuvaiheessa oli ~42 500€ ja jo kahden kuukauden kuluttua projektin alkamisesta oli yli 10% projektin budjetista käytetty.

Koska tämä projekti Intian Kolkatassa (entinen Kalkutta) oli niin menestys että projekti jatkui uudella jonka budjetti oli ~68 500€. Tämän projektin julkaisu tästä linkistä.

Translate »