Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika

14.10.2021
14:00 - 16:00

Maailmanlaajuinen pandemia on koetellut ankarasti maapallon väestöä ja muuttanut yritysten toimintaedellytyksiä. Minkälaisia toimintatapojen ja strategian muutoksia tarvitaan? Miten julkinen sektori ja kunnat sopeutuvat uuteen tilanteeseen? Entä miten koulutusjärjestelmä vastaa osaajien kysynnän kasvuun?

Suomessa yritysten näkymät ovat parantuneet koronataantuman pahimmista ajoista.Useat indikaattorit osoittavat kasvun jatkuvan. Kaikilla ei kuitenkaan mene hyvin. Majoitus- ja ravintola-ala on tukalassa tilanteessa. Vieläkö Suomi elää metsästä? Tilastojen mukaan näin on.

Investointien riittämättömyyden ohella Suomen iso haaste on kilpailukyvyn vaaliminen. Se on aiheuttanut jatkuvaa vääntöä elinkeinojen eri osapuolten välillä – ja
aiheuttanee jatkossakin.

Tule kuulemaan lisää aiheesta 23. kerran järjestettävään Leppävaaran Rotaryklubin, Metropolian, Helsingin seudun kauppakamarin ja Espoon kaupungin järjestämään kutsuseminaariin 14.10.2021 klo 14-16. Tilaisuus on suunnattu metropolialueen työelämän vaikuttajille, avainhenkilöille, kouluttajille, asiantuntijoille, yritysjohtajille ja kunnallisille päättäjille.
Tutustu oheiseen ohjelmaan ja ilmoittaudu tällä lomakkeella mukaan 11.10.2021 mennessä. Seminaari on maksuton ja se järjestetään webinaarina.

Lämpimästi tervetuloa!

Seminaarin puheenjohtaja Saija Äikäs, Helsingin seudun kauppakamarin johtaja

Avaussanat – Jukka Reinikainen, Leppävaara-Albergan Rotaryklubin presidentti

Osa I