Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika

15.03.2021
17:30 - 19:00

Silakkasoutu vaihtui syksyllä Silakkavaellukseksi, kun korona esti perinteikkään tapahtuman toteuttamisen. Sen sijaan ohjausryhmä ja piirikuvernöörimme Sakari Karjalainen suosittelivat klubeja järjestämään itse Silakkavaelluksen tai muun ulkoilutempauksen.

Yhdeksän klubia – yksi jopa Tukholmassa! – tarttukin haasteeseen. Silakkavaelluksesta kertyneistä varoista päätettiin lahjoittaa kannustusstipendi vesistötutkimukseen.

Helsingin seudun ja Vantaanjoen vesiensuojeluyhdistys ehdotti kannustusstipendiä Tuuli Hankaankorvelle pro gradu -opinnäytetyön viimeistelyyn. Tuuli suorittaa Helsingin yliopiston Geotieteiden ja maantieteen osastolla FM-tutkintoa hydro- ja ympäristögeologian alalta. Hänen opinnäytetyönsä aihe on Pintavesi-pohjavesi vuorovaikutus ja ihmisen toiminnan näkyminen Hyrylän pohjavesialueella.

Tervetuloa kuuntelemaan Tuulin esitystä tutkimuksestaan 15.3.2021 klo 17.30! Tilaisuuden organisoi Helsinki International Rotary Club, joka on yksi seitsemästä Silakkasoutua järjestävästä klubista.

Ilmoittaudu tilaisuuteen pe 12.3.iltaan mennessä klubin sihteerille, osoite: secretary@hirc.fi. Kutsulinkki lähetetään viimeistään su iltana 14.3.