Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika

09.06.2023 - 11.06.2023
Koko päivä

Toivotamme kaikki tervetulleiksi Pärnuun Rotary Kesäpäiville 9.-11. kesäkuuta 2023!

Purjehdusta, kävelyä, soutua, metsästystä…! Ilmoittautuminen kesäpäiville on nyt avattu, joten ole nopea, sillä paikkoja on rajoitetusti! Valitse myös itsellesi sopivat urheiluaktiviteetit tai nauti vaikka rentouttavasta kävelykierroksesta Pärnun historiallisella rantapromenadilla… mutta myös illanvietot ovat loistavia! DJ Urmas Lass viihdyttää perjantai-iltana ja lauantai-illan ohjelmasta vastaa Regatt-yhtye.

Lisätietoa, ohjelma ja ilmoittautuminen

Levitäthän tietoa kaikille klubikavereillesi!
Toivomme runsasta osallistumista, sillä kesä Pärnussa on mahtava!

• Osallistumismaksu koko ohjelmasta: 170 €/henkilö (sisältää ruokailun (perjantain illallinen, lauantain yhteislounas, juhlava illallinen) ja koko ohjelman yhdelle henkilölle). Muistathan rekisteröidä myös seuralaisesi erikseen!
  • Osallistumismaksu vain perjantaille 50 €/henkilö, vain lauantaille 140 €/henkilö.
  • Osallistumismaksu tulee maksaa Pärnu Rotary Klubin tilille: IBAN: EE812200221011895643 Selite: Nimi + suvepäevade osalustasu

Rekisteröinti päättyy 31. toukokuuta! Kannattaa toimia nopeasti, sillä paikkoja on rajoitetusti!

Ystävällisin terveisin ja nähdään!

Esta Tamm
President