Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika

23.02.2021

Viime vuoden asiaan keskittynyttä seminaariyleisöä.

Klubipresidentit ja -sihteerit on kutsuttu  PrePETS- ja PETS-seminaareihin (President Elect Training Seminar). Tämän vuoden poikkeuksellinen Covid19 viruksesta johtuva tilanne on muokannut koulutukset uusiksi. Onneksi tämä on vain väliaikainen ilmiö, emmekä me anna sen lamaannuttaa meitä.

PrePETS koulutukset järjestetään Zoom- tapaamisina verkossa. Toivotaan, että varsinainen PETS pystytään järjestämään sitten livenä Nummelassa. Olemme kuitenkin varautuneet sen siirtämiseen tuonnemmaksi, jos tilanne niin vaatii.

Seminaarien tavoitteena on

• antaa tuleville klubin johtohenkilöille valmiudet johtaa klubia omalla kaudellaan,
  • tutustuttaa heidät rotaripiirin organisaatioon ja sen ja RI:n tarjoamaan tukeen,
  • tarjota osallistujille mahdollisuus tavata ja verkottua muiden klubien presidentti- ja sihteerikollegoiden kanssa ja
  • välittää RI:n tulevan presidentin terveiset

Ensimmäinen PrePets järjestetään 23.2. kello 17 alkaen. Kutsutut ovat saaneet kutsun ja ilmoittautumisohjeet omaan sähköpostiinsa.