Kuvernöörin käätyjen vaihto (2018-19 DG Jaakko Panula → 2019-2020 DG Arja Rantanen) ja juhlallinen illallistilaisuus pidettiin perinteisesti istuvan kuvernöörin kotipaikkakunnalla, nyt Kauhajoella kauniin kesäisessä Sanssinkartanossa, jonka on rakennuttanut Axel Wilhelm von Shantz vuonna 1863.
Samassa tilaisuudessa pidettiin myös kuvernöörin kotiklubin, Kauhajoen Rotaryklubin, käätyjen vaihto.

Guvernörens kedjebyte och supé hölls traditionellt på guvernörens hemstad, nu i Kauhajoki, i en vacker Sanssinkartano, byggd av Axel Wilhelm von Shantz 1863.Vid samma tillfälle betraktades också Kauhajoki Rotaryklubbs kedjebyte.

Kauhajoen Rotaryklubin presidentin käädyt vaihtuivat Kari Linnalle. Kauhajoen klubi huomioi myös Antti Yli-Kokon, joka on toiminut klubissa aktiivisesti jo 50 vuotta.

Kuvagalleriassa tunnelmia illanvietosta viihtyisässä Sanssinkartanossa.