Savonlinnan Rotaryklubi ry

Valitse sivu

Savonlinnan Rotaryklubin hallinnoima Runar Anderssonin stipendirahasto jakoi yhteensä      22 500 eurolla stipendejä 30:lle Savonlinnan seudulta kotoisin olevalle korkeakouluopiskelijalle. Stipendin saajista noin puolet opiskelee teknisellä alalla ja puolet muilla aloilla. Hakijoita oli yhteensä 60.

Kuvassa 22 stipendin saajaa, vasemmalla Savonlinnan Rotaryklubin rahaston asiamies Kari Tikkanen ja oikealla klubin presidentti Jarmo Häkkinen

Teknisen alan opiskelijoista stipendejä saivat seuraavat opiskelijat; Veera Bruce, Julianna Torvelainen, Jenni Silvennoinen, Jani Turunen, Samu-Ville Pälli, Joonas Pitkänen, Samu Hinkkanen, Sanna Kärki, Jussi Sinkkonen, Kalle Soini, Aleksi Kananen, Janita Makkonen, Ville Seppänen ja Eetu Huttunen.

Muiden kuin teknisen alojen opiskelijoista stipendejä saivat seuraavat opiskelijat; Kasper Hämäläinen, Riku Laamanen, Iida Virolainen, Juho Wuorinen, Kira Varis, Maarit Mielikäinen, Liina Repo, Enni Silvennoinen, Susan Saarelainen, Johannes Mielo, Vivian Kettunen, Netta Mikkonen, Camilla Aspivaara, Pinja Pekonen, Santeri Helin ja Elina Usvalaakso.