Savonlinnan Rotaryklubi ry

Valitse sivu

Aila ja Jaakko Vihmaan rahasto

Savonlinnan Rotaryklubi ry:n hallinnoima Aila ja Jaakko Vihmaan rahasto myöntää apurahoja ja stipendejä humanistisia- ja muita ei teknisiä aloja opiskeleville henkilöille. Opiskelijan tulee olla lähtöisin Savonlinnan seudulta tai opiskella Savonlinnassa toimivassa oppilaitoksessa.
Apurahaa voi hakea jonkun opintovaiheen toteuttamiseen tai taloudellisen tilanteen perusteella opintojen jatkamiseen tai jonkun opiskelussa tarvittavan välineen tai laitteen hankkimiseen. Stipendiä voi hakea hyvän opintomenestyksen perusteella.

Hakemuksia voi tehdä ympäri vuoden.

Tarkempia tietoja stipendeistä antaa rahaston asiamies Kari Tikkanen, Pöllänlahdenkuja 5, 57710 Savonlinna. E-mail kari.is.tikkanen[at]gmail.com. Tiedustelut puh. 044 417 4600