Savonlinnan Rotaryklubi ry

Valitse sivu

Stipendien saajat 2018

16 stipendin saajaa pääsi mukaan Savonlinnan Seurahuoneen Tosca-kabinetissa 27.12.2018 pidettyyn tilaisuuteen. Stipendirahaston asiamies Kari Tikkanen vasemmalla

Savonlinnan Rotaryklubin Runar Anderssonin stipendirahasto jakoi 27.12.2018 yhteensä 21 000 eurolla stipendejä 28:lle Savonlinnan seudulta kotoisin olevalle yliopisto- tai ammattikorkeakouluopiskelijalle.

Stipendinsaajista noin puolet opiskelee teknisella alalla ja puolet muita aloja.

Teknisen alan opiskelijoista stipendejä saivat seuraavat opiskelijat (suluissa opintosuunta): Satu Innanen (ympäristötekniikka), Emilia Karvinen (energia- ja ympäristötekniikka), Riku Behm (tuotantotalous), Akseli Kärkkäinen (konetekniikka), Sanna Laukkanen (prosessitekniikka), Lassi Lehtisyrjä (teknillinen fysiikka), Paul Sairanen (sähkötekniikka), Erik Lajunen (tuotantotalous), Nils Ohenoja (mechanical engineering), Eemeli Kervinen (rakennustekniikka), Riikka Kinnunen (energia- ja ympäristötekniikka), Niko Muukkonen (tietotekniikka), Kalle Huttunen (tuotantotalous), Eeropekka Luukkainen (prosessitekniikka).

Muiden kuin teknisten alojen opiskelijoista stipendejä saivat seuraavat opiskelijat: Verneri Bruce (liiketalous), Marjaana Häyrinen (lääketiede), Sanni Solonen (farmasia), Sampo Hyttinen (kauppatiede), Nelli Turunen (matkailu), Veera Harju (englanti), Tiia Rouhiainen (ensihoito), Topi Issakainen (kauppatiede), Anna Makkonen (hoitotiede), Riikka Parviainen (kasvatustiede), Santeri Rautiainen (musiikki), Aino Kovanen (musiikki), Satumaari Ventelä (rauhantutkimus), Marianne Kosonen (lääketiede).