Savonlinnan Rotaryklubi ry

Valitse sivu

Usean lukuvuoden ajan Savonlinnan Rotaryklubi on tehnyt yhteistyötä Savonlinnan ja Enonkosken
peruskoulujen 9.-luokkalaisten kanssa Matkalippu Tulevaisuuteen-hankkeessa.

Rotaryklubin jäsenet ovat vierailleet syyslukukauden aikana kouluissa tapaamassa 9.luokan oppilaita yhdessä heidän opettajiensa kanssa. Teemana oppitunnilla on ollut hyvä käyttäytyminen ja toisten huomioiminen. Rotaryklubin jäsenet ovat välittäneet oppilaille omia kokemuksiaan työelämästä ja oppilaat ovat työstäneet ennakkotehtävää em. aiheesta ja näitä on yhdessä käsitelty oppitunnin aikana. Oppilaat ja opettajat ovat olleet innnostuneina mukana. Kultakin luokalta oppilaat ovat valinneet yhden, jonka he ovat arvioineet hyvin edistyneeksi hyvässä käytöksessä ja toisten huomioimisessa lukuvuoden aikana. Hänet rotaryklubi palkitsee stipendillä.

Stipendin saajat tämän linkin takana