Raahen Rotaryklubi kokoontuu  kaksi – kolme kertaa kuukaudessa viikkotapaamisiin Raahen Hovissa tai yritysvierailuilla. Kesäisin kokoonnumme Ruiskuhuoneella Pikkulahden rannalla aamukokoukseen. Vaihdamme kuulumisia, seuraamme kiinnostavia esitelmiä, tutustumme paikkakunnan yrityksiin ja teemme hyvää omalla paikkakunnallamme.

Yhdessä Pietari Brahen klubin kanssa julkaisemme Raahen palveluopasta, tuemme liikennepuiston toimintaa sekä nuorten ja lasten liikuntaharrastuksia sekä liikenneturvallisuutta. Olemme tukeneet yli 15-vuotiaiden nuorten talousosaamista  järjestämillämme kursseilla. Tuemme kansainvälisen Rotaryjärjestön humanitaarisia projekteja ja osallistumme aktiivisesti nuorisovaihtoon.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Hotelli Raahen Hovi
Kirkkokatu 28
92100 Raahe

Aika:
Torstaisin klo 17.30.
Kesällä klo 8.00 Ruiskuhuoneeella.
Vaihtoehtoina verkkokokoukset.

Liity mukaan

Jos haluat vaikuttaa, tule mukaan toimintaamme!

Suomen Rotary sosiaalisessa mediassa

Translate »