Varainhankinta ja lahjoitukset

Rotaryklubimme on mukana sekä paikallisessa että maailmanlaajuisessa palvelutyössä monin eri tavoin. Otamme osaa rotareiden nuorisovaihtotyöhön ja tämän rahoittamiseksi keräämme varoja. Osallistumme paikkakunnallamme lukuisiin projekteihin yhdessä Pietari Brahen rotaryklubin kanssa.

Raahen seudun palveluopas

Merkittävin varainkeruuprojektimme on Raahen seudun palveluoppaan julkaiseminen. Keväällä 2016 toimitettiin ensimmäinen palveluopas ja sen jälkeen oppaita on julkaistu vuosittain. Vuoden 2020 opas oli viides laatuaan.

Rotarit haluavat palvella alueen asukkaita, yrityksiä ja yhteisöjä sekä matkailijoita kokoamallaan hakemistolla, josta Raahen palvelut ovat helposti nähtävissä.

Palveluoppaiden tuotot jaettiin klubien kesken ja ne käytetään mm. lasten ja nuorten hyväksi, vaihto-oppilastoimintaan ja Raahen liikennepuiston kunnostamiseen ja ylläpitoon, Tuottoja on käytetty myös poliokampanjaan ja Rotarysäätiön humanitaarisiin projekteihin.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Hotelli Raahen Hovi
Kirkkokatu 28
92100 Raahe

Aika:
Torstaisin klo 17.30.
Kesällä klo 8.00 Ruiskuhuoneeella.
Vaihtoehtoina verkkokokoukset.

Ei tapahtumia