Olemme osa rotarypiiriä D1385

Rotarypiirit

Rotaryssa on 1,2 miljoonaa jäsentä ja  rotarymaailma on jaettu 530 piiriin. Suomessa on viisi rotarypiiriä. Lisäksi Etelä-Suomen piiriin kuuluu Viron 20 klubia. Jokaista piiriä johtaa piirikuvernööri.

Klubimme piiriä D1385 toimintavuonna 2023-2024 johtaa kuvernööri DG Petri Keränen  Oulu City Rotaryklubista.

Kuvernöörin tukena toimivat piirineuvosto, komiteat ja toimikunnat sekä piirin eri alueiden apulaiskuvernöörit.

Klubit tekevät ehdotukset kuvernööreistä, ja piirin nimeämiskomitea valitsee ehdokkaista sopivimmaksi katsomansa kuvernöörin. Tuleva kuvernööri nimitetään Rotary Internationalin maailmankonferenssissa.

Piiri järjestää klubeille useita tapahtumia vuoden aikana. Niistä tärkein on tulevien klubipresidenttien ja klubivirkailijoiden koulutusseminaari (PETS).

Piirikokous järjestetään yleensä syksyisin ja juhlava piirikonferenssi keväisin.

Piirikuvernööri vierailee kaikissa piirinsä klubeissa toimivuotensa aikana. Apulaiskuvernöörit vierailevat oman alueensa klubeissa.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Hotelli Raahen Hovi
Kirkkokatu 28
92100 Raahe

Aika:
Torstaisin klo 17.30.
Kesällä klo 8.00 Ruiskuhuoneeella.
Vaihtoehtoina verkkokokoukset.

Translate »