Ilo esitellä

Moottoripyöräilevät rotarit kokoontuvat vuosittain

Ensimmäinen kokoontuminen oli vuonna 2001 – Raahen vuoro oli vuonna 2016. Tapaamisen yhtenä tavoitteena on myös humanitäärinen avun antaminen järjestävän klubin kotipaikkakunnalle. Perinteeksi muodostuneen viikonlopun kestävän tapahtuman järjestelyvastuu on kiertävä. Vuonna 2016 oli raahelaisten vuoro toimia vieraiden isäntinä. Raahesta on kokoontumisajoihin osallistunut vuosien varrella aktiivisesti seisemän rotarymotoristia. Kokoontumisten ohjelmaan sisältyy aina järjestävän paikkakunnan ja alueen tunnetuksi tekemistä. Raahessa tutustuttiin mm. SSAB:n terästehtaaseen, vanhaan kaupunkiin ja merimuseoon. Ensimmäisen kokoontumisen järjesti Äänekosken rotaryklubi. Koronaepidemian takia Vuoden 2020 tapaaminen Turussa jäi väliin ja siirtyi vuodella eteenpäin.

Pari vuotta sitten motoristeilla oli tapaaminen Hämeenlinnassa, alla Erkki Pisilän ottama kuva Aulangolta.

Raahe – Suomen Helemi

Kokoontumistiedot

Paikka:
    Hotelli Raahen Hovi
    Kirkkokatu 28
    92100 Raahe

Aika:
    Torstaisin klo 17.30.
    Kesällä klo 8.00 Ruiskuhuoneeella.
    Vaihtoehtoina verkkokokoukset.

Ei tapahtumia