Jäsenten projektit

Tällä sivulla esitellään klubimme jäsenten omia projekteja.

Risto Kallio rakentaa Suomi 100 -venettä, jonka suunnittelu on alkanut jo vuosia sitten. Hän valmisti aluksi kaksi pienoiskappaletta, joiden koekäytön perusteella hän suunnitteli lopullisen veneen. Näillä sivuilla seuraamme veneenrakennuksen etenemistä kuvin, tekstein ja videoin.

Erkki Pisilä on harrastanut kolme ja puoli vuotta huonekalujen entisöintiä Raahe-opiston kursseilla. Hänen entisöimänsä huonekalut ovat joko hänen isänsä valmistamia 1930-luvulta tai peräisin sukulaisilta. Osa huonekaluista on yli 100 vuotta vanhoja.

Mervi Wuolteenaho-Soralahti suunnittelee ja valmistaa jouluisia asetelmia. Alkujaan hänen eräs työkaverinsa pyysi suunnittelemaan ja valmistamaan jouluisen asetelman suvun isoon pitopöytään, josta jalostui myöhemmin idea tehdä joulupuu jokajouluiseen arvontaan työyhteisössä.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Hotelli Raahen Hovi
Kirkkokatu 28
92100 Raahe

Aika:
Torstaisin klo 17.30.
Kesällä klo 8.00 Ruiskuhuoneeella.
Vaihtoehtoina verkkokokoukset.

Translate »