Klubin projektit

Projektit

Klubimme merkittäviä hankkeita on johdettu projektimaisella toiminnalla. Näihin hankkeiseen on liittynyt merkittävää suunnittelua, budjetointia, rahoituksen järjestämistä ja paljon työtunteja. Klubin jäsenistöstä on löytynyt merkittävää osaamista, jota on voitu hyödyntää niin suunnittelussa kuin tekemisessäkin. Tässä esitellään muutamia viime aikaisimmat merkittävimmät projektit kuten Raahen liikennepuiston rakentaminen, puiden ja pensaiden istutus Raahen Kampusalueen Arboretumiin ja osallistuminen riksojen hankintaan Raahen vanhuksille.

Räytymiskynttelikkö

Raahen kuuluisat ”räytymiskynttilät” heräsivät henkiin Soveliuksen museosta, kun Raahen Rotaryklubi aloitti niiden valmistuksen. Messinkiset kyntteliköt olivat serkusten Johan Sovelius ja Catharina Freitag täyttymättömän rakkauden symboli. Räytymiskynttilöitä valmistettiin useana vuonna. Raahen kaupunki osti niitä klubilta liikelahjoiksi.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Hotelli Raahen Hovi
Kirkkokatu 28
92100 Raahe

Aika:
Torstaisin klo 17.30.
Kesällä klo 8.00 Ruiskuhuoneeella.
Vaihtoehtoina verkkokokoukset.

Translate »