KUTSU (avec) Lahden alueen rotaryklubien yhteisille VAPPUETKOILLE

Tervetuloa sankoin joukoin klubien jäsenet, kunniajäsenet ja avecit, sekä ystävät ja potentiaaliset uudet jäsenehdokkaat.

Aika: pe 26.4. klo 18.00 – 22.00.
Paikka: Solo Sokos Hotel Lahden Seurahuone, Aleksanterinkatu 14, 15110 Lahti

Illan aikana nautimme mm. laadukkaasta päivällisestä, hyvistä juomista, hyvästä seurasta ja Canto Academica –teekkarilauluyhtyeen musiikista ja seurasta. Lisäksi PDG, DMC Eila Parviainen pitää merkittävän rotarypuheenvuoron aiheesta: ”Tehtävä onnistui: kuusi kenttäambulanssia Ukrainaan”

Illalliskortti 80 € / hlö sisältäen alkumaljan, päivällisen ja kaksi kaatoa talon puna- tai valkoviiniä. Tilaan rakennetaan yös pieni baari, josta juomia voi ostaa. Illan Menu ja ohjelma: kutsu 2024 Vappu

HUOM! Olemme saaneet jatkoaikaa – sitovat ilmoittautumiset 22.4. mennessä sähköpostilla:    jpkeranenjp@gmail.com    tai puh. 041 544 4571

Ilmoita osallistujien nimet ja mahdolliset erikoisruokavaliot/allergiat.

Maksutiedot:
Saaja:  Lahden Rotaryklubi ry