Joulupuu tuo lahjan lapselle ja nuorelle paikalliskeräysten avulla. Ole joulun tähti ja osallistu keräykseen, joulupuun luo voi tuoda paketin kuka tahansa! Jokainen lapsi ja nuori on joululahjansa ansainnut. Jokainen lahjoitettu lahja tuo joulumielen jollekin lapselle tai nuorelle! Lue lisää

Joulupuu Lahti keräsi lahjakortteja eriarvoisessa asemassa oleville Lahden ja Hollolan lapsille ja nuorille vielä viikon suunniteltua pidempään, 17.12. saakka. Vielä on mahdollisuus antaa lahja eJoulupuun kautta verkossa. Myös Mobile Pay käy maksutapana. Molemmilla tavoilla oman lahjan voi kohdistaa haluamalleen paikkakunnalle.

– Niukkaa lahjakorttien määrää paikataan eJoulupuun kautta tehdyillä rahalahjoituksilla. Ainoa ero lahjakortin tai rahalahjoituksen välillä on se, että lahjakortti tulee täysimääräisenä alueen lasten ja nuorten hyväksi. eJoulupuun kautta tehdystä lahjoituksesta alueelle tulee 85 prosenttia ja loppu jää keräyksen hallinnoinnin kuluihin, Eila Parviainen vertaa.

eJoulupuu löytyy verkosta joulupuu.org/eJoulupuu. eJoulupuu sopii hyvin myös yritysten lahjoituskanavaksi, sillä yritys voi tilata sieltä laskun lahjoitustaan varten.

Mobile Paylla rahalahjoituksen voi tehdä Lahden lapsille ja nuorille numeroon 18077 ja Hollolan lapsille ja nuorille numeroon 32666.

eJoulupuun keräys on käynnissä 26.12.2023 asti ja se toteutetaan yhdessä Joulupuu ry:n ja Kotimaanavun kanssa.

Keräyslupa RA/2020/639 Joulupuu on Joulupuu ry:n omistama tavaramerkki.

Lisätietoja:
Joulupuu Lahti, projektipäällikkö Eila Parviainen, Lahti-Wesijärvi rotaryklubi ry, 040 536 5166, rotary.eila(a)gmail.com tai lahti(a)joulupuu.org

Keräyksen toteuttavat seitsemän Lahden ja Hollolan rotaryklubia: Hollola-Salpakangas, Kanta-Hollola, Lahti, Lahti-Laune, Lahti-Salpausselkä, Lahti-Wesijärvi ja Nastola.

Joulupuu Lahti verkossa www.lahti.joulupuu.org
sosiaalisessa mediassa:
Facebook: Joulupuu Lahti www.facebook.com/joulupuulahti
Instagram: joulupuulahti www.instagram.com/joulupuulahti

Keräysaika Lahdessa ja Hollolassa 18.11.–17.12.2023
eJoulupuu verkossa https://joulupuu.org/ejoulupuu-info/ keräysaika 1.11.–26.12.2023