Duuniexpo 2024-messut (alueen klubeilla on messuilla yhteisosasto, jossa ovat esillä: RYLA, Rotaract, nuorisovaihto ja Rotary-järjestönä)

Tapahtuma on suurin vuosittainen rekrytointitapahtuma Päijät-Hämeen alueella sekä yksi isoimmista vuosittaisista rekrytointitapahtumista koko Suomessa. DuuniExpo tuo yhteen suomalaisia ja kansainvälisiä opiskelijoita, yrittäjiä ja yritysten edustajia Päijät-Hämeen alueelta. Pääkohderyhmämme on LAB-ammattikorkeakoulun kaikkien alojen yli 5000 opiskelijaa. Opiskelijamme ovat liiketalouden ja matkailun alalla, sosiaali- ja terveysalalla, tekniikan alalla sekä Muotoiluinstituutissa opiskelevia opiskelijoita. Tapahtumassa vierailee vuosittain myös runsaasti toisen asteen opiskelijoita, alanvaihtajia, työnhakijoita sekä muita rekrytointitapahtumasta kiinnostuneita.

Paikka: LAB-ammattikorkeakoulun Lahden kampus, Mukkulankatu 19, 15210 Lahti

Tiedustelut: projektipäällikkö Markku Lappalainen p. 040-5800680