Klubi perustettiin Aleksis Kiven päivänä 10.10.1989 ja tänä vuonna perustamisesta tuli kuluneeksi 30 vuotta.

Juhlavuotta päätettiin juhlia 12.10.2019 Helsingissä ja juhlapaikaksi paikaksi valikoitui ravintola Töölönranta.

Klaukkalasta osa lähti juhlaan bussilla

Ennen juhlan alkua oli hetki nauttia hyvästä seurasta

Illan ohjelmassa oli puheita ja hyvää ruokaa

Juhlan aloitti klubin presidentti Tom Lind toivottamalla vieraat tervetulleeksi ja käymällä läpi klubin historiaa, nykytilaa ja tulevaisuutta.

Olimme saaneet mukaan juhlaan myös piirin 1420 piirikuvernööri DG Tommy Weggen vaimonsa Hannelen kanssa

DG Tommy Wegge jatkoi puheiden sarjaa ja kävi läpi rotaryn tilannetta sekä Klaukkalan klubin menestystekijöitä.

Puheensa lopussa DG Tommy kertoi, että piiri haluaa muistaa klubia merkkipäivänä ja luovutti klubille piirin viirin.

Seuraavaksi vuorossa olivat huomionosoitukset ja ensimmäisenä DG Tommy ja presidentti Tom luovuttivat ansioituneelle klubin jäsenelle Sirkka Hiltuselle Paul Harris Fellow -ansiomerkin.

Sitten oli vuorossa sisar Riitta Vaasjoen merkkipäivän muistaminen ja klubin perinteiden mukaisesti presidentti Tom luovutti hänelle Aleksis Kiven taulun

Huomionosoitusten jälkeen veli Ari kertoi klubin 30 vuotisen historian varrelta faktoja ja tarinoita

Puheiden jälkeen oli vuorossa maittava päivällinen ja hyvä jälkiruoka sekä muutaman veljen kertoma tarina menneiltä vuosilta ja lopuksi presidentti Tom lausui tilaisuuden päätössanat ja kiitti osallistujia.

Loppuilta vierähti sitten Kansallisteatterissa