8.10.2022 Hilton Tallinn Park -hotellissa pidettiin Tallinn Reval Rotary Klubin järjestämä hyväntekeväisyysgaala, jossa kerättiin rahaa Viron vähävaraisten ja suurperheiden lasten kesäleirien järjestämiseen. Hyväntekeväisyystapahtumalla kerättiin yli 66 000 euroa vuoden 2023 lastenleirin järjestämiseen. Sun Campin tavoitteena on lähettää vähintään 145 lasta leirille joka kesä. Hanke alkoi vuonna 2014 ja tähän mennessä yli 1 500 lasta on kokenut leirin.

Kuudennen vuosittaisen Sun-gaalan teemana oli “Old Hollywood”. Hilton-hotellin juhlasali muuttui yhdeksi illaksi Hollywood-ajan tunnelmaksi. Illan kohokohta oli hyväntekeväisyyshuutokauppa, jossa yksi ainutlaatuisimmista esineistä oli maineikkaan kapellimestari Kristjan Järven sauva, joka ostettiin ennennäkemättömällä 12 000 eurolla.

Aurinkoleirin toiminnasta voit seurata leirin nettisivujen www.paikeselaager.ee tai Facebook-sivun www.facebook.com/Paikeselaager kautta.