Koulutuskomitea järjestää järjestyksessä toisen ”Syventävän Rotaryvalmennuksen” kolmessa osassa tänä syksynä. Valmennuspäivät ovat 17.10, 7.11 ja 21.11. Tilaisuudet alkavat klo 9  ja päättyvät klo 16.00. Koulutuspaikkana on Hotelli Hanasaari.

Kuva viime vuoden valmennuksesta.

Valmennus sopii kaikille rotareille; niin uusimmille kuin jo kaikille kokeneillekin, jotka haluavat lisätä rotarytietouttaan ja kehittää itseään ja klubinsa toimintaa. Päivien aikana käsittelemme rotariuutta monesta näkökulmasta:

1. Minä rotarina
  2. Oma rotariklubini
  3. Laajeneva rotarimaailmani

Valmennuksen voi myös suorittaa osissa siten, että jos joku yksittäinen ajankohta ei sovi, sen voi paikata seuraavina vuosina tai naapuripiirin järjestämässä valmennuksessa. Valmennus toteutetaan Rotary Leadership Instituten (RLI) periaatteita noudattaen.

Itse koulutus on ilmainen, lounas on omakustanteinen.

Koulutus on saanut erittäin hyvät arvostelut ja sitä vetävät koulutuskomitean jäsenet. Tässä pari osallistujan kommenttia:

”Olen ollut useita vuosia Rotari ja nyt toimin sihteerinä. Valmennus oli selkeä ja runsas tietopaketti, joka soljui hyvin eteenpäin. Vuorovaikutusta oli sopivasti. Sangen antoisa kokonaisuus asiantuntevien valmentajien käsissä mukavassa ilmapiirissä. Hyödyllinen kurssi. Suosittelen.”

” Uudelle Rotarille ko. syventävä koulutus oli erittäin tervetullut. Koulutus antoi hyvää pohjatietoutta Rotarytoiminnan kokonaisuudesta niin paikallisesti kuin kansainvälisestikin. Samoin uudelle Rotarille oli tärkeää nähdä runsas joukko muiden klubien jäseniä ja tutustua heihin. Tämän mahdollisti alusta alkaen avoin ja hyvä tunnelma, jota edesauttoivat hyvät luennoitsijat, innostavat ryhmätyöt, hyvät fasiliteetit. Kaiken kaikkiaan ko. 3 koulutuspäivää olivat hyvin miellyttävä ja avartava kokemus. Sain paljon tietoa ja uusia kontakteja sekä hyvin oleellisena osana sain myös tuntea tulleeni hyvin vastaanotetuksi laajempaan Rotary-yhteisöön. Suosittelen lämpimästi syventävään Rotaryvalmennukseen osallistumista.”

MIKSI OSALLISTUISIT?

• Kehitä johtajuuttasi
  • Saa lisätietoa Rotarysta
  • Ideoi – ja vaihda ideoita