Piiriapurahaa on tänä vuonna jaossa n. 13 300 euroa. Piirimme alueella toimivat klubit voivat hakea apurahaa ensisijaisesti rotaryaatteen mukaisiin humanitaarisiin, tai nuorisotyötä tai ympäristönsuojelua edistäviin hankkeisiin.

Piiriapurahoilla rahoitetaan klubien pienehköjä paikallisia tai kansainvälisiä hankkeita, jotka kohdistuvat oman tai ulkomaisen yhteiskunnan tarpeisiin. Humanitaaristen hankkeiden tavoitteena voi olla esim. sosiaali- tai terveydenhuollon parantaminen, koulutuksen tukeminen tai vähäosaisten auttaminen klubin toimialueella tai ulkomailla.

Etusijalle asetetaan paikalliset humanitaariset hankkeet. Hakuaika vuoden 2023-2024 projekteihin päättyy 31.3.2023.

Hakulomakkeen ja ohjeet löydät jäsensivuiltamme, kun seuraat tätä polkua: Jäsenille [kirjaudu sisään] > piirin aineisto > Projektit (Säätiökomitea) > Projektiohjeet