Rotary Fellowships

Tiedäthän, että Rotary tarjoaa paljon muutakin kuin aamiais-, lounas- tai iltakokouksia?

Rotaryn sisältä löytyy valtava määrä monenlaisia mahdollisuuksia harrastaa ja verkostoitua pienissä tai suurissa ryhmissä. Niitä on liittymistä vaille valmiina sinua odottamassa kymmeniä, ja uusiakin voit perustaa, kun saat mukaan vähintään 25 harrastusryhmän aihepiiristä kiinnostunutta potentiaalista jäsentä viidestä eri maasta.

Näin kesän koittaessa, koronavarauksin, löytyy ryhmiä sinulle, joka harrastat esimerkiksi kalastusta, golfia, purjehdusta, moottoripyöräilyä, lintubongausta, viskiä, viiniä. Ja lukuisia muita ryhmiä. (linkki)

Myös paikalliset sieni- ja marjaretket oman klubisi jäsenten kesken voivat avata sinulle uudenlaisia luontokokemuksia.

Tule mukaan ryhmiin ja kannusta muitakin osallistumaan. Perustakaa uusia ryhmiä, kansainvälisiä virallisia tai paikallisia epävirallisia. Kokoontukaa, järjestäkää tapahtumia, julkaiskaa niistä tarinoita sosiaalisessa mediassa ja klubin tai piirin verkkosivuilla. Näinkin voimme lisätä monipuolistaa kuvaa rotariudesta ja sen tarjoamista mahdollisuuksista.

Vielä koittaa päivä, jolloin voimme taas kerääntyä klubeille, konferensseihin ja ryhmiin. Niissä on mukava kertoa ryhmien kuulumisista, uusista ystävistä ja yhdessä koetuista hetkistä.

Tsemppiä arkeen! Pitäkää itsenne virkeinä ja harrastakaa.