Kartta latautuu...

Tapahtumapaikka
Heinisuon koulu

ROTARIN RAHAN VOIMA

Rotarysäätiö on Rotaryn tärkein työkalu. Miten se toimii ja mitä se on saanut aikaan? Mitä tapahtuu juuri nyt?

Luvassa on JOKAISELLE rotarille tärkeä päivitys oman säätiömme toiminnasta. Tule mukaan, vaikka aihe ei sinua vielä koskettaisikaan tai et usko aiheesta kiinnostuvasi. Kaikki voivat osallistua rotariroolista tai paikkakunnasta riippumatta.

Piirin säätiökomitean puheenjohtaja, entinen kuvernööri Eila Parviainen kertoo, miksi Rotarysäätiö koskettaa jokaista rotaria. Lisäksi luvassa on käytännön ohjeita, miten voit osallistua säätiön projekteihin itsellesi parhaiten sopivalla tavalla.

Huomioithan klubissasi, että piiriapurahan saamisen edellytyksenä on, että klubista on osallistuttu säätiön koulutukseen. Jos et voi osallistua oman alueesi säätiöiltaan, olet tervetullut toisen paikkakunnan tilaisuuteen. Tärkeää on, että mahdollisimman moni piirimme rotari pääsisi mukaan edes yhteen säätiöiltaan rotarivuoden aikana.

Voit lähettää kysymyksiä myös etukäteen, siten varmistat, että saat niihin vastauksen illan aikana.

Lämpimästi tervetuloa!
Eila Parviainen