Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika

18.06.2020 - 25.06.2020
Koko päivä

Erityisesti suomalaisille Rotaryklubeille suunnattu Northern Lights Rotary Instituutin esittely ja keskustelu Zoom-webinaarina järjestetään kolme kertaa:

TERVETULOA VIRTUAALISIIN ESITTELYTILAISUUKSIIN!

VÄLKOMMEN TILL VÅRA VIRTUELLA PRESENTATIONER!

Northern Lights Rotary Institute Oulussa syyskuussa 2020 on kaikille rotareille, heidän perheenjäsenilleen ja rotaracteille avoin tapahtuma.

Tässä on ainutlaatuinen tilaisuus osallistua kansainväliseen rotarytapahtumaan – ja vielä ihan kotiovella – Oulussa, syyskuussa!

• torstaina 18.6.2020 klo 15
  • torstaina 18.6.2020 klo 18
  • torstaina 25.6.2020 klo 18
  • KLIKKAA silloin tietokoneella tai puhelimella esittelykokouksiin tästä

Tule mukaan kuuntelemaan ja keskustelemaan, miksi instituuttiin kannattaa lähteä!

Vastaamme mielellämme kysymyksiinne.

www.RotaryInstituteFinland2020.org

RIDE Virpi Honkala ja PDG Leila Risteli

VÄLKOMMEN TILL VÅRA VIRTUELLA PRESENTATIONER!

Northern Lights Rotary Institute i Uleåborg i september 2020 är öppet för alla rotarianer, deras familjemedlemmar och rotaractare.

Det här är en unik chans att delta i en internationell Rotarysammankomst – på vårt eget område – i Uleåborg, i september!

Institutet arrangeras av RIDE (Rotary International Director Elect) Virpi Honkala och PDG (Past District Governor) Leila Risteli. De berättar om institutet och dess många arrangemang under ett Zoom-möte (samma presentation upprepas

Kom och hör varför det lönar sig att komma till institutet!

Vi svarar gärna på era frågor.

www.RotaryInstituteFinland2020.org

RIDE Virpi Honkala och PDG Leila Risteli