Kartta latautuu...

21.09.2019

Krouvi, rotarien kokoushuone

Arvoisat rotarit!

Tervetuloa Rotaryklubin uusien nettisivujen ILMAISEEN työpajamuotoiseen koulutukseen!

Tämä helppo, tehokas ja hyödyllinen työpaja sopii kaikille, myös ja erityisesti vasta-alkajille. Ei siis edellytetä mitään tietoteknisiä gurun taitoja!

Jokaisesta piirimme 29 klubista olisi hyvä useamman kuin yhden rotarin osallistua!

Osallistujilla voi olla oma kannettava tietokone mukana (ei pakollinen), mieluusti kuitenkin ainakin yksi TOIMIVA tietokone per klubi.

• HUOM! Tilatkaa klubillenne uuden sivuston pohja, jota sitten näissä työpajoissa työstetään:

TILAUSLOMAKE–> https://forms.gle/nXqMsBJAfpNJW7jo8

On tosi tärkeää, että Suomen kaikilla Rotaryklubeilla on yhtenäiset, toimivat, informatiiviset ja hienot nettisivut!

Tämän työpajan tuloksena saatte taatusti klubinne uuden sivuston teon hyvään alkuun ellei jopa valmiiksi saakka. No, valmiitahan nettisivut eivät voi koskaan olla, sillä niitä pitää päivittää eli pitää ajan tasalla – se on helppoa tämän työpajan jälkeen.

VALITKAA AO. TYÖPAJOISTA ITSELLENNE SOPIVA – JA ILMOITTAUTUKAA HETI!!!

Sama koulutus pidetään neljässä paikassa, voitte ilmoittautua niistä mihin tahansa vain pääsette:

• 14.9.2019, klo 9.30 – 15 Seinäjoki, Hotelli Lakeus, kokoushuone
  • 21.9.2019, klo 9.30 – 15 Kauhajoki, Hotelli-Ravintola Krouvi, rotarien kokoushuone
  • 26.10.2019, klo 9.30 – 15, Kokkola, paikka auki
  • 23.11.2019, klo 9.30 – 15, Vaasa, paikka auki

Kokeneet ammattikouluttajat:

• rotari Iina Åman, D 1380 viestintätmk, pj; Suomen Rotaryn viestintätmk:n jäsen
  • rotari Jaakko.Panula@gmail.com, D 1380 kouluttaja, Suomen Rotaryn Tietotekniikkatmk:n pj

Ilmoittautumiset:

KLIKKAA TÄSTÄ KOULUTUKSEN SISÄLTÖRUNKOON