Kartta latautuu...

Päiväys ja aika

07.10.2019

Pietarsaaren Kaupunginhotelli

Tervetuloa kuuntelemaan asiantuntijoiden puheita ja pohdintaa siitä, miltä yhteiskunnalliset perusasiat, teknologinen kehitys sekä tämän hetken erilaiset uhkakuvat ja mahdollisuudet näyttävät lähitulevaisuuden Suomessa ja millä mallilla arvioimme näiden asioiden olevan tulevien sukupolvien eläessä. Tilaisuus on kaksikielinen. Tilaisuuden osallistumismaksu on 75,00 euroa/henkilö. Lounas, iltapäiväkahvi ja tilaisuuden lopun tarjoilu kuuluvat hintaan. Seminaarin järjestää Rotaryklubi Pietarsaari-Mässkär. Seminaarin tuotot käytetään Rotaryn nuorisovaihdon hyväksi (Rotary Youth Exchange).

Välkommen till seminariet och lyssna på experter och deras tankar om hur vårt samhälle, den teknologiska utvecklingen samt hur olika hotbilder och möjligheter ser ut i framtidens Finland och hur vårt samhälle kommer att se ut för framtida generationer. Seminariumavgiften är 75,00 euro per person. Lunch, eftermiddagskaffe och serveringen vid slutet av tillfället ingår i priset. Seminariets arrangör är Rotaryklubb Pietarsaari-Mässkär. Inkomsterna från seminariet används för att stöda Rotarys ungdomsutbytesverksamhet (Rotary Youth Exchange).

Ilmoittautumiset sähköpostilla osoitteeseen: rotary.masskar@gmail.com
Ilmoittautumissähköpostissa on annettava seuraavat tiedot:
  • osallistujan/osallistujien nimet
  • mahdollinen organisaation nimi