PUHEENJOHTAJAN TAMMIKUINEN BLOGIPALSTA                                                        31.1.2022

Sanonta ”Uusi vuosi ja uudet kujeet” lienee hieman raflaava kuvaus meidän toiminnastamme, mutta totta ainakin toinen puoli.  AVI on viime perjantain päätöksellä hieman purkanut rajoitteita ja nyt jos koskaan toivomme, että tuo COVID-19 selkä taittuu ja pääsemme ns. normalisoimaan arkeamme.

Ensimmäinen merkki muutoksesta on, että voimme 8.2.2022 klo 17.00 tavata ihan silmätysten!

Silloin klubiohjelman mukaisesti tutustumme Kisälliin, Liedon kunnan työpajatoimintaan ja nuorten etsivätyöhön.  Tapaaminen on osaltaan myös nostalginen, ainakin joillekuille, nimittäin tapaamme ”Lempparissa”.

Lisäksi meillä on helmikuussa bonusohjelma: to 17.2.2022 klo 18.00.  Tutustumme Liedon kirkkoon kirkkoherra Risto Leppäsen johdolla.  Ja tietenkin juomme kirkkokaffeet.

Alkuvuoden kaksi klubikokousta on pidetty etänä ja mielestäni ne ovat onnistuneet ihan loistavasti.

Ensimmäisessä etäkokouksessamme käsittelimme Kouluvaari ja Koulumummi -palveluamme.  Ja mitä upeinta, jatkamme työtämme yhteistyössä Liedon klubin kanssa, josta saamme työryhmään edustajan.  Ryhmämme tulee kokoontumaan pitkän tauon jälkeen nyt helmikuussa.  Muistin virkistämiseksi, käy tutustumassa kotisivuillamme aiheeseen ja innostuta palvelutyöhön myös ystäväsi ja tuttavasi.

Hannan esitys yrityksestä Hylje-haalari, oli todella mielenkiintoinen.  Ihailtavaa, että yritys on toiminut monta vuosikymmentä kilpailulla alalla ja panostanut kehittämiseen sekä kehittymiseen.

Huhtikuussa meillä on näytönpaikka.  Valtti-ohjelman kanssa toteutettava toimintapäivä 24.4.2022. Tähän tarvitsemme tekeviä käsiä ja iloisia kasvoja.  Olethan Sinäkin mukana? Kuitenkin ennen huhtikuuta tutustumme olutpanimoon, teemme nojatuolimatkan maailmalle, kuulemme vesireppujen tuloksista ja aistimme kevään tulon.

Yhteistyö ja yhdessä tekeminen kuvastakoon myös meidän kevätkauttamme.  Palvelutyömme tarkoituksena on myös herättää kiinnostusta toimintaamme kohtaan ja innostaa rotariuteen.  Klubimme esitettä on myös näppärä jakaa kiinnostuneille.  Esitteitä jaossa myös 8.2.2022 klubitapaamisessa.

Ja muistattehan hyväntekeväisyystuotteemme: kortit ja palasaippua sekä postimerkit.  Nämä tuotteet ja markkinointiesitteemme ovat osa kokonaisuutta, jonka kautta teemme suurelle yleisölle toimintaamme näkyväksi.   Ja tähän työhön meitä kaikkia tarvitaan.

Lumen valkeaa raikkautta ja iloista mieltä toivottaen

-airi-