Savonlinnan Rotaryklubi ry

Valitse sivu

Vuositeema

Rotary Internationalin vuositeema

Rotaryvuosi 2024-2025 käynnistyi Rotary Internationalin presidentin Stephanie Urchickin vuositeeman – the Magic of Rotary – tavoittein. Tavoitteen takana on halu nostaa näkyviin Rotaryn kyky ja mahdollisuus pelastaa ihmishenkiä.

“Älkää ymmärtäkö minua väärin – emme voi lopettaa poliota tai tuoda rauhaa maailmaan taikasauvaa heiluttamalla”, Urchick sanoi jo tuleville piirikuvernööreille Rotaryn International Assemblyssä 8. tammikuuta 2024.

Sinä voit vaikuttaa. Jokainen toteutunut projekti, jokainen lahjoitettu euro ja jokainen uusi jäsen auttaa meitä tämän tavoitteen saavuttamisessa.

Savonlinnan Rotaryklubin vuositeema

Oma klubimme keskittyy jäsenten aktivoimiseen ja klubin julkisuuskuvan kehittämiseen. Tahdomme tehdä Rotaryn saavutukset näkyvämmäksi. Aktivoidumme yhä voimakkaammin nuorten ja heidän perheidensä suuntaan tukeaksemme heidän kasvuaan kohti toimintakykyistä, hyvinvoivaa aikuisuutta.

Kokoontumistiedot

Paikka: