Savonlinnan Rotaryklubi ry

Päiväys ja aika
16.09.2021
17:00 - 18:30

To 16.9. viikkokokous toteutuu myös hybridikokouksena. Tapaamiskokoukseen kokoonnumme Savonlinnan Original Sokos Hotel Seurahuoneelle siten, että Rotary-ruokailu mukavassa seurassa  nautitaan ravintola Perlina di Castellossa ja kokous pidetään kokoustila Othellossa, joka löytyy hotellin aulasta hissillä noustaessa toiseen kerrokseen. Etäyhteys kokoukseen avautuu klo 17:15 alkaen ja yhteyslinkki löytyy viikkotiedotteen alareunasta yhteystietojen jälkeen.

Kokouksen teema on kuvernöörin vierailu. Rotary-piirin 1430 piirikuvernööri DG Pekka Intke tapaa klubimme esittäytyen ja kertoen piirin vuosiohjelmasta sekä keskustelen klubimme toiminnasta, ohjelmasta sekä projekteista. Hän toivoo myös keskustelua klubimme odotuksista Rotary-piirin 1430 suuntaan. Kuukausikirjeessään piirikuvernööri toivoo muistion ennakkokysymyksistä toimitettavaksi hänelle jo ennen tapaamista. Kommentteja ja ajatuksia sen sisältöihin voi toimittaa sähköpostitse klubin sihteerille.

HUOM! Hallitus kokoontuu klo 16:00 alkaen kuvernöörin tapaamiseen ja keskusteluun kokoustilassa