Klubin vuosi 2021 aloitettiin turvallisesti ulkona kokoontumalla Pesosten pihapiirissä.

Vuosi aloitettiin ulkokokouksella upeassa ympäristössä

Kävi vielä niin mukavasti, että lumi oli satanut joitakin päiviä ennen ja valaissut maan. Tunnelmaa loivat jätkänkynttilät, joita klubimme on menestyksellisesti myös myynyt. Lue myynnistä lisää https://rotary.fi/nurmijarviklaukkala/ajankohtaiset/osta-jatkankynttila/

Kokouksen osanottajat

Kokouksessa, jossa kokousmuodollisuudet unohdettiin, hoidettiin kuitenkin tietyt vaihto-oppilaisiin liittyvät muodollisuudet, sillä Julia palasi syksyllä Australiasta ja Gemma, joka on viettänyt korona vaihtovuottaan Suomessa meidän kanssamme, lähtee tammikuussa takaisin kotiinsa Australiaan. Tässä yhteydessä suoritettiin viirien vaihdot.

Gemma Hilkka ja Julia valmistautuvat viirien vaihtoon

Gemma ja Hilkka vaihtoivat viirit

Julia ja Hilkka vaihtoivat viirit

Lopuksi presidentti Hilkka kiitti Marja ja Markku Pesosta tilaisuuden järjestämisestä.

Kiitos vielä kerran upeasta tilaisuudesta!