Viikkokokous 11.8.2020 aloitettiin ”vanhoissa” merkeissä kun kokouksen aloitti viime kauden presidentti Tom Lind.

Tom kutsui veli Hannu Hyvämäen estraadille ja luovutti Hannulle Aleksis Kiven taulun klubin huomionosoituksena Hannun 60v merkkipäivän johdosta, koronan takia muistaminen oli siirretty keväältä tänne alkusyksyyn. Huomaa koronatervehdys.

Hannu sai huomionosoituksen

Tämän jälkeen Tom Lind esitti katsauksen edellisen kauden toimintaan. Hän totesi mm., että vuonna 2019 klubi täytti 30 vuotta, koronaviruksen vuoksi edellinen kokous oli n. 5 kuukautta sitten. Syyskaudella toiminnan fokus oli komiteavetoisessa toiminnassa, kevään asiantuntijaohjelmia siirrettiin alkaneelle kaudelle 2020-2021.

Normaalisti myös vitjojen vaihto suoritetaan kevään viimeisessä kokouksessa, mutta tämäkin tapahtuma oli siirretty tälle päivälle.

Nykyinen Past President Tom luovutti presidentin käädyt Presidentti Hilkka Gehörille.

Tom luovuttaa presidentin käädyt Hilkalle

Tästä eteenpäin tätä kokousta ja loppukautta johtaa Hilkka.

Tuore presidentti Hilkka Gehör