Nurmijärven Klubitalon edustajat Anna Javanainen ja jäsen Ville Kosonen vierailivat rotaryklubillamme kertomassa toiminnastaan.

Klaukkalassa toimiva Nurmijärven Klubitalo tarjoaa työikäisille kohtaamisia, sekä auttaa kehittämään opinto- ja työelämävalmiuksia. Klubilla on mahdollista käydä aamukahvilla, valmistaa ja syödä lounasta, opetella kädentaitoja, harrastaa kulttuuria sekä saada tukea erilaisissa elämäntilanteissa ja mm. työnhaussa. Jäsenet tekevät retkiä, harrastavat liikuntaa ja osallistuvat myös talon ylläpitotöihin, viestintään, kirjanpitoon ja muihin käytännön tehtäviin. Klubilla on n. 260 jäsentä, joista satakunta on aktiivisia, ja he ovat pääasiassa Nurmijärveltä. Toiminta on maksutonta ja vapaaehtoista.

Klubitalon taustaorganisaationa toimii Etelä-Suomen Klubitalot ESKOT ry

Myös meidät toivotettiin tervetulleeksi tutustumaan toimintaan ihan paikan päälle.

Nurmijärven Klubitalon edustajat Anna Javanainen ja jäsen Ville Kosonen. Kuva Janne Hämäläinen

Lue heidän esityksensä 202301 Keusote alueen klubitalot