Kartta latautuu...

26.04.2024

Tapahtumapaikka
Lahden Seurahuone

Tervetuloa sankoin joukoin klubien jäsenet, kunniajäsenet ja avecit, sekä ystävät ja potentiaaliset uudet jäsenehdokkaat Lahden alueen rotaryklubien yhteisille VAPPUETKOILLE!

Kyseessä on nk. ”Pitkä päivällinen Seurahuoneella” vapaamuotoisine ohjelmineen. Illan aikana nautimme mm. laadukkaasta päivällisestä, hyvistä juomista, hyvästä seurasta ja Canto Academica – teekkarilauluyhtyeen musiikista ja seurasta. Lisäksi saamme kuulla merkittävän rotarypuheenvuoron, kun PDG, DMC Eila Parviainen esitelmöi aiheesta: ”Tehtävä onnistui: kuusi kenttäambulanssia Ukrainaan”.

Illalliskortti 80 € / hlö sisältäen alkumaljan, päivällisen, ja kaksi kaatoa talon puna- tai valkoviiniä. Lisäksi tilaan rakennetaan pieni baari, jossa juomat omakustanteisia.

HUOM! Olemme saaneet lisäaikaa – sitovat ilmoittautumiset 22.4. mennessä sähköpostilla: jpkeranenjp@gmail.com tai puh. 041 544 4571 Ilmoita osallistujien nimet ja mahdolliset erikoisruokavaliot/allergiat.

Illalliskortin maksu 80 € / hlö myös viimeistään 19.4. klubimme tilille: Saaja: Lahden Rotaryklubi ry. Tilinumeron saat J-P Keräseltä. Viestitiedoksi: Osallistujien nimet.

Pukukoodi business casual.

Ps. Klubimme osallistuu merkittävällä summalla tilaisuuden kustannuksiin illalliskortiien ylimeneviltä osin, joten kaikki mukaan.