Yritysjäsenyys on herättänyt paljon keskustelua ja mielenkiintoa

Se avaa klubeille aivan uusia mahdollisuuksia rekrytoida uusia jäseniä. Myös yritykset voivat olla hyödyn saajina voidessaan lähettää henkilökuntaansa paikallisiin Rotaryklubeihin verkostoitumaan paikkakunnan eri alojen toimijoiden kanssa. Tämähän on aivan loistava keino yrityksille saada vasta paikkakunnalle muuttaneita työntekijöitä kotiutumaan.

Yritysjäsenyydessä voidaan hyödyntää yritysten verovähennysoikeutta erilaisiin yrityksen toimintaan liittyvien jäsenyyksien jäsenmaksuihin. Lue aiheesta lisää.

Yritysjäsenyydestä on saatavissa tarkempaa tietoa MyRotarysta esim. seuraavilla hakusanoilla:
 “Guide to corporate membership”; “Corporate membership: Making the offer” ja Corporate Membership: Sample Bylaws

Helpoimmin tiedot löytyvät, kun googlaat nuo otsakkeet. Silloin ne menevät suoraan tiedostoihin. Ne ovat kylläkin englannin kielisiä, mutta kyllä niistä kääntämälläkin saa käsityksen, mistä yritysjäsenyydessä on kysymys.