Toiminta klubeissa

Mitä teemme

Pandemian aikana emme voi kokoontua fyysisesti, joten varsin monet klubit kokoontuvat etänä hyödyntäen erilaisia nettikokousalustoja. Tästä näet listan alueemme klubien tulevista etäkokouksista.
Vieraile niissä, osallistu ja keskustele.

Katso tästä tiivis esitys erilaisista etäkokousalustoista.

Rotareilla on paikallisia palveluprojekteja ja yhdessä toisten klubien kanssa myös kansainvälisiä projekteja, joilla halutaan vaikuttaa tämän päivän akuutteihin haasteisiin. Rotarina sinulla on mahdollisuus toimia ja vaikuttaa sekä kasvaa ja kehittyä ihmisenä. Samalla saat mahtavan sosiaalisen verkoston ja elinikäisiä ystäviä.

Viikkokokouksissa ( n. tunti) viemme asioita eteenpäin ja kuulemme ajankohtaisia esitelmiä.

Mitä teemme

Vieraile niissä, osallistu ja keskustele.