Kartta latautuu...

Päiväys ja aika

25.11.2023

Hämeenlinna

Piirin 1390 RLI-koulutuspäivät järjestetään Hämeenlinnassa marraskuussa 2020: pe 10.11., la 11.11. ja la 25.11.

Valmennus on osallistujille ilmainen, jokainen maksaa kuitenkin omat kulunsa (ruoat 40 €/la).

Koulutusosio 3: Laajeneva rotarymaailmani
Strateginen suunnittelu
Säätiö III: Kansainvälinen palvelu
Julkisuuskuva ja suhdetoiminta
Rakennamme vahvemman klubin
Muutamme maailmaa

Valmennus sopii kaikille rotareille ja rotaracteille niin uusille jäsenille kuin jo pidempään mukana olleille. Henkilöt, joilla valmennuskertoja on jäänyt edellisiltä kierroksilta väliin, nyt on hyvä mahdollisuus paikata ne ja saattaa valmennus loppuun.

Valmennus on osallistujille ilmainen, mutta jokainen maksaa omat kulunsa 40 €. Suosittelemme, että rotaryklubit sponsoroivat jäsentensä osallistumista valmennukseen. Siitä on iloa ja hyötyä koko klubille.

Lisätiedot löydät esitteestä.

Ilmoittaudu 10.11.23 mennessä sähköpostilla osoitteeseen  jouko.s.lehtonen@gmail.com. Kerro ilmoittautuessasi nimesi, klubisi ja mahdolliset erikoisruokavaliot.