Kartta latautuu...

Hämeenlinna

Perjantaina 10.11.2023 klo 17.30-20.30
Lauantaina 11.11.2023 klo 8.30-17.30

Piiri 1390 järjestää suositun RLI-rotaryvalmennuksen kolmessa osassa marraskuussa Hämeenlinnassa. Ensimmäinen ja toinen osio Minä rotarina ja Oma rotarykubini järjestetään peräkkäisinä päivinä perjantai-iltana ja lauantaina 10.-11.11, kolmas osio Laajeneva rotarymaailmani kahden viikon päästä lauantaina 25.11.

Ohjelmarunko

RLI I: Minä rotarina
Minä johtajana Rotaryssa
Rotarymaailmani
Etiikka ja ammattipalvelu
Säätiö I: Oma säätiömme
Sitoutamme jäsenemme
Luomme palveluprojekteja

RLI II: Oma rotaryklubini
Mahdollisuuksia Rotaryssa
Tehokkaat johtamisstrategiat
Houkuttelemme jäseniä
Klubin viestintä
Tiimin rakentaminen
Säätiö II: Kohdennettu palvelu

Valmennus sopii kaikille rotareille ja rotaracteille niin uusille jäsenille kuin jo pidempään mukana olleille. Henkilöt, joilla valmennuskertoja on jäänyt edellisiltä kierroksilta väliin, nyt on hyvä mahdollisuus paikata ne ja saattaa valmennus loppuun.

Valmennus on osallistujille ilmainen, mutta jokainen maksaa omat kulunsa (ruoka 10 € pe-iltana, 40 € la). Jos yöpyy Hämeenlinnassa, suosittelemme varaamaan majoituksen nopeasti, koska tällä hetkellä vain Hotelli Emiliassa on tilaa valmennuspäivinä.

Suosittelemme, että rotaryklubit sponsoroivat jäsentensä osallistumista valmennukseen. Siitä on iloa ja hyötyä koko klubille.

Lisätiedot löydät esitteestä.

Ilmoittaudu 2.11.23 mennessä sähköpostilla osoitteeseen  jouko.s.lehtonen@gmail.com. Kerro ilmoittautuessasi nimesi, klubisi ja mahdolliset erikoisruokavaliot.