Kartta latautuu...

Niilo Mäki Instituutti, Jyväskylä

Perjantaina 12.1.2024 klo 17.30-20.30
Lauantaina 13.1.2024 klo 8.30-17.30

Piiri 1390 järjestää RLI-rotaryvalmennuksen Jyväskylässä tammikuussa 2024. Ensimmäinen ja toinen osio Minä rotarina ja Oma rotarykubini järjestetään peräkkäisinä päivinä perjantai-iltana ja lauantaina 12.1 ja 13.1, kolmas osio Laajeneva rotarymaailmani kahden viikon päästä lauantaina 27.1.

Muutama paikka vielä vapaana. Ilmoittaudu 4.1.2024 mennessä sähköpostilla osoitteeseen mirja.alaniemi@gmail.com.
Kerro ilmoittautuessasi nimesi, klubisi ja mahdolliset erikoisruokavaliot.

Ohjelmarunko

RLI I: Minä rotarina
Minä johtajana Rotaryssa
Rotarymaailmani
Etiikka ja ammattipalvelu
Säätiö I: Oma säätiömme
Sitoutamme jäsenemme
Luomme palveluprojekteja

RLI II: Oma rotaryklubini
Mahdollisuuksia Rotaryssa
Tehokkaat johtamisstrategiat
Houkuttelemme jäseniä
Klubin viestintä
Tiimin rakentaminen
Säätiö II: Kohdennettu palvelu

Valmennus sopii kaikille rotareille ja rotaracteille niin uusille jäsenille kuin jo pidempään mukana olleille. Henkilöt, joilla valmennuskertoja on jäänyt edellisiltä kierroksilta väliin, nyt on hyvä mahdollisuus paikata ne ja saattaa valmennus loppuun.

Valmennus on osallistujille ilmainen, mutta jokainen maksaa omat kulunsa.

Suosittelemme, että rotaryklubit sponsoroivat jäsentensä osallistumista valmennukseen. Siitä on iloa ja hyötyä koko klubille.

Lisätiedot löydät tästä esitteestä.