Kartta latautuu...

05.03.2022
Koko päivä

Hämeen partiopiirin toimisto

PETS:n pääosuus ja piirineuvottelu järjestetään la 5.3.2022 Tampereella Hämeen partiopiirin toimistossa, Yliopistonkatu 60A, 5. krs sekä piirin Zoomilla toteutettavin etäyhteyksin. Poikkeusjärjestelyt perustuvat viranomaisten antamiin koronasuosituksiin ja Rotary Internationalin asettamiin vahvoihin suosituksiin.

Tulevien presidenttien ja klubivirkailijoiden koulutusseminaarin (PETS) tarkempi ohjelma on toimitettu klubeille sähköpostilla.

Tilaisuus valmistelee meitä jo seuraavaan rotaryvuoteen. PETS-kokonaisuuteen liittyy PrePETS Zoomissa 23.2.2022 ja PastPETS1 Zoomissa 16.3.2022 ja PastPETS2 Zoomissa tai lähitapaamisena 31.3.2022.  Näistä tapahtumista on tullut ja tulee infoa erikseen. Seuraa siis postiasi ja jaa tietoa eteenpäin klubissasi.

PETS kello 9.00

PETS on pakollinen tulevan kauden 2022–2023 klubipresidenteille ja erittäin suositeltu muille tuleville klubivirkailijoille ja piirihallintoon kuuluville. Huomattakoon kuitenkin myös, että kaikki piirin rotarit ovat tervetulleita seuraamaan koulutusta ja kuulemaan ajankohtaista Rotary-asiaa.

PETS:in päätapahtumaan ilmoittaudutaan liitteenä olevassa ilmoittautumisohjeessa mainitun lomakkeen kautta. Linkki toimitetaan etäyhteydellä mukaan lmoittautuneiden lomakkeella ilmoittamaan sähköpostiin Linkit PETS:in pelkästään Zoomilla toteutettaviin osuuksiin on mainittu PETS:iä koskevassa liitteessä

Piirineuvottelu klo 14.30

Piirineuvottelu järjestetään edellä mainitussa paikassa Tampereella sekä Zoomissa. Klubien viralliset edustajat osallistuvat piirineuvotteluun paikan päällä, muilla on mahdollisuus seurata kokousta ja käyttää puheoikeuttaan Zoomin välityksellä tai osallistua em. paikassa. Etäyhteyskutsu (Zoom-linkki) piirineuvotteluun lähetetään vain ilmoittautuneiden sähköpostiosoitteisiin. Piirin säännöistä poikkeava etäyhteyden käyttömahdollisuus piirineuvottelussa perustuu Tasavallan Presidentin 7.5.2021 vahvistamaan lakiin (375/2021, 5§ 3mom ), jonka perusteella voidaan yhdistyksen hallituksen päätöksellä yhdistyksen sääntöjen estämättä käyttää etäyhteyttä.

ILMOITTAUTUMINEN D1390 PETS:IN ja PIIRINEUVOTTELUUN la 5.3.2021 TAMPEREELLA TAI ETÄYHTEYDELLÄ

PrePETS ja PastPETS1 osuuksiin ei tarvita erillistä ilmoittautumista, muilta osin toimintaohjeet niiden suhteen ovat yhtenevät päätilaisuuden etäyhteyksien kanssa. Alueellisesti järjestettävistä PastPETS2 tilaisuuksista tulevat apulaiskuvernöörit antavat ohjeet myöhemmin

PETS:in ja Piirineuvotteluun la 5.3.2022 ilmoittautuessa on käytettävä sitä sähköpostiosoitetta, johon kutsulinkki ko kokouksiin toimitetaan. Ilmoittautuminen tehdään tästä avautuvalla lomakkeella: https://forms.gle/LPjfa9HfEVdtEiTZA

Ilmoittautuminen päättyy ja lomake suljetaan ke 2.3.2022 klo 18.00. Lounaalle 5.3.2022 osallistuvien tulee ilmoittautua pe 25.2.2022 mennessä.

Piirineuvotteluun etänä osallistuville toimitetaan kutsulinkki ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköpostiin pe 4.3.2022 kuluessa. Osallistujien tunnistaminen tehdään sähköpostiosoitteen sekä ääni- ja kuvayhteyden avulla. Samoin PETS:n päätilaisuuden osallistumislinkki toimitetaan myös annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Allekirjoitettu ja skannattu klubin valtakirja piirineuvotteluun tulee lähettää sähköpostilla (PDFmuodossa) piirisihteeri Riku Tenhuselle rikupekka.tenhunen@gmail.com viimeistään to 3.3.2022 kuluessa. Sähköpostin otsikoksi pyydetään kirjaamaan ”XXX klubin valtakirja”.

Huomaa, että Zoom-yhteys kuhunkin tapahtumaan avataan viimeistään noin 15 minuuttia ennen ilmoitettua alkamisaikaa. Valmennus aloitetaan aikataulun mukaan, joten yhteys kannattaa testata kirjoittautumalla sisään ajoissa. Istunnoissa on käytössä odotushuone, joten viime hetkellä saattaa syntyä ruuhkaa. Viimeistään kirjautumisen jälkeen pyydetään vaihtamaan (rename) osallistujan nimi muotoon: etu- ja sukunimi sekä klubi.

Tilaisuudet nauhoitetaan ja aineistoa jaetaan tilaisuuksien jälkeen piirin Dropboxissa ja Youtubessa, joten aineistoja voidaan hyödyntää myöhemmin esimerkiksi klubikokouksissa ja levittää näin ajankohtaista asiaa entistä laajemmalle rotarijoukolle. Tarkemman ohjeet tästä jaetaan valmennuspäivien aikana.

Aineistoa

Rotaryvuotta 2022–2023 koskevat piirineuvottelussa käsiteltävät, työjärjestyksessä luetellut asiakirjat, tallennetaan niiden valmistuttua piirin Dropboxiin (https://rotary.fi/d1390/ ) – Jäsenille

Lämpimästi tervetuloa, kaikki mukaan!

D1390 DGE Esa Mäkinen